Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 21:11:52 MET DST

S. D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
: > S. D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
: jarek sprawiasz wrazenie inteligentnego czlowieka wiec posluchaj:
: wszytskie duze firmy sprzedaja servery z WIN NT jako podstawowa OS.
: Czy to jest Alpha czy PowerPC czy Pentium. Jak myslisz komu to oni
: sprzedaja niedoswiadczony, userom ktorzy kupuja sobie servery do domu? WIN
: NT jest pelnoprawnym czlonkiem rodziny OSow.

A, wiem niestety. Sprzedaje sie to ostatnio znakomicie, jest parcie rynku
w strone NT, spojrzcie na oprogramowanie - tez juz podstawowa platforma
zaczyna byc NT. Jakis taki owczy ped rynku, moda, albo widoczny znak,
ze MS zapotrzebowania klientow doskonale przewiduje, reklamuje, ma
swoich zagorzalych zwolennikow, oraz potrafi produkt tak zareklamowac, ze
wiekszosc to kupi, nie zwracajac uwagi jakie to g***.

P.S. Moment jest taki, ze Linux zapewnia chyba taki sam poziom
funkcjonalnosci jak server NT. Moze warto przemyslec?

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |