Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 16:37:34 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>
> Wyslal Slawek.
> mailto: nyce_guy_at_irc.pl
>
>Pawel PYK <pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote in article
><4snc0b$kng_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>No widzisz jest, Z tym nadetym to hodzilo mi o twierdzenie ze Intel(!!!)
>nie ma sites na www.
Nie twierdzilem ze nie ma tylko ze ich nie podaje w
specjalistycznym wysokonakladowym czasopismie bo pewnie wstyd mu
ze nie zaktualizowal katalogu. Za fotek ogladanie budynkow
dziekuje. To mnie nie podnieca. Skoro cos mi sie chce sprzedac do
maja mi podac site+page z dokumentacja tej konkretnej czesci. A
podaja tylko telefon fax i adres zebym sobie zamowil katalog.
Co ich by kosztowalo dodac ten adres?

>Dlaczego w ch? Moze chodzi o tania sile robocza? (tzn taniej wybudwoac laby
>w ch niz sciagac ludzi do USA)

Ci co dostali nobla za wysokotempreturowe polprzewodniki byli
raczej Amerykanami. Akurat wiem rowniez z innych miejsc jaki jest
przeplyw sily roboczej. Ale prawda jest ze jest jeden kraj ktory
uzywa taniej sily roboczej z CH. Zgadnij jaki? (Srednio trudno).
Pawel