Re: monitor a mikrofalowka

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 20:48:08 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:
: Dobra, piwo postawie ale dopiero jak bedzie mozna zamowic przez
: internet tak jak pizze i buty w Hameryce.
: BDW Jak Duchnowski kupuje buty przez internet tylko wg numeru ?
: Przeciez kazda stopa jest inna. Ja mam troche wieksza lewa
: stope a nawet w sklepie daja do mierzenia prawy but.
To tylko w Polsce 'rozmiar' buta okresle jego wielkosc 'mniej wiecej'.
Dlaczego buty z danym nominalem nie mialyby byc takiej samej wielkosci.

: Wracajac do dyskow/dyskietek: ja tez uwazam, ze to "prawie" niemozliwe,
: ale zacznij wyliczac - piwo pozniej.

E, za takie piwo to sam sobie policz jak gruby musialby byc drut zasilajacy,
jaka moc elektrowni, zeby przy rozsadnych zalozeniach moc pokonac sile
koercji nosnika.

Jarek.