Re: 3DS MAX

Autor: Jaroslaw Sobczak (jsobczak_at_neutron.elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 07:54:45 MET DST


Maciek Sobczak <sobczak_at_unipack.com.pl> wrote:

>MAX ma np. takie opcje do przygotowywania animacji dla TV -
>symulacja innego czasu wygaszania luminoforu w TV, "przeplot linni" zeby kolory
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^
No, no, bardzo ciekawe. Moglbys wyjasnic co masz na mysli ?
Jesli piszac "przeplot linii" masz na mysli Field Rendering to:
 
a) nie ma to nic wspolnego z kolorami
b) bylo juz w 3ds 4.0

Max nie wymaga OpenGL i chodzi pod win95, aczkolwiek jest mniej
stabilny ( co oznacza ze praktycznie nie da sie nic zrobic ).
Podobno Kinetix ma wypuscic wersje 1.1, ktora bedzie chodzic pod W95.
Jak kogos to interesuje to mozna z ich www sciagnac pare free IPAS
(combustion jest calkiem fajny).

Jarek.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:49:10 MET DST