Re: 3DS MAX

Autor: Maciek Sobczak (sobczak_at_unipack.com.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 17:07:48 MET DST

Jarek Lis wrote:

> Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl) wrote:
> : > Podobno trzeba zaistalowac Win32s i jakis WinG i wtedy chodzi bez problemu.
> : ^^^^^^ ^^^^
> : Chcesz doinstalowywac to do G'95?!?
> : Chyba Ci sie jednak cos z Win 3.XX pomylilo!
> :
> : A co z OpenGL i SMP? Tego sie nie da doinstalowac do G'95.
>
> OpenGL pod G'95 akurat chodzi. Nawet nienajgorzej.
>
> Jarek.

Najciekawsze, ze u kumpla Max chodzi pod Win95 i on wlasnie tlumaczyl mi
ze to dlatego ze poprzednio jakies gierki zainstalowaly mu Win32s i ze
on sie rozni od tego w Win95 np. wlasnie tym ze MAX chodzi...

MAX ma np. takie opcje do przygotowywania animacji dla TV - symulacja
innego czasu wygaszania luminoforu w TV, "przeplot linni" zeby kolory
nie mrowily i inne takie... Ja np. potrzebuje to zgrac potem na VCR.
A.. Cena v4=ok 80 baniek a MAX 120.
                                Maciek

--
http://www.medianet.com.pl/~unipack/ms.htm