Re: WIN95 Net Update

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 18:13:34 MET DST

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:
>Jest dostepny nowy MS Internet Explorer orz nowe wersje Internet Mail i
>News od Microsoft.
>Gdyby ktos nie wiedzial.

GB> Dziekuje, obejrze i prawdopodobnie wyrzuce z dysku jak zwykle :-)
GB> Swoja droga ten uzywany przez Ciebie i kilku innych MS Internet News
GB> troche mnie denerwuje - czy naprawde musi sygnowac "S.D." w
GB> cudzyslowach zamiast S.D. bez cudzyslowow, jak normalne newsreadery ?
GB> Czytajac czyjes nazwisko czy inicjaly w cudzyslowie mam zawsze
GB> wrazenie, ze to pseudonim...

ale zdaje sie, narazie jedyny ktory poprawnie osluguje MIME, itp.

wlasnie Slawek D. mi przyslal zrzut z ekranu, i moj list napisany w ISO-8859-2
pod Linuxem byl pod MsNews poprawnie wyswietlony pod Windowsami!!!

wreszcie moznaby zaczac uzywac polskich znakow, bo znudzilo mi sie juz
czekanie, az wszyscy beda gotowi, i sie zaopatrza w oprogramowanie
trzymajace sie standardow RFC....
jesli dalej bedziemy pisac bez ogonkow, to sie tego nigdy nie doczekamy!

slawek