Re: WIN95 Net Update

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 00:59:40 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Jest dostepny nowy MS Internet Explorer orz nowe wersje Internet Mail i
>News od Microsoft.
>Gdyby ktos nie wiedzial.

Dziekuje, obejrze i prawdopodobnie wyrzuce z dysku jak zwykle :-)
Swoja droga ten uzywany przez Ciebie i kilku innych MS Internet News
troche mnie denerwuje - czy naprawde musi sygnowac "S.D." w
cudzyslowach zamiast S.D. bez cudzyslowow, jak normalne newsreadery ?
Czytajac czyjes nazwisko czy inicjaly w cudzyslowie mam zawsze
wrazenie, ze to pseudonim...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl