Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 17:30:18 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
>Ludzie, ja chyba zaczne chwalic MS. "To najlepszy system pod sloncem,
>a moze nawet w galaktyce".

Ja tez!
1.Wobrazcie sobie ze w koncu zdolali napisac dzialajacy poprawnie
kalkulator pod win! To cudo jest na ich serverze!

2.Zlalazlem zamiast firmowego drivera Diamonda do mojej staroci
zalozylem driver MS s3-924 i mathematica zaczela dzialac tzn nie
wykrzcza sie juz po kiknieciu na ikonke ze ma blad w nieznanym
module. Pewnie jak zwykle MS czegos tam nie powiedzial
Diamond'owi
>Jarek.

Pawel