Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 16:59:33 MET DST

S. D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
: Ale ja nie jestem informatykiem wiec moge nie wiedziec. A moj network admin
: wie ze ma corporate support od MS jakby sie cos sypalo wiec spi spokojnie.
: I za te $60K wymaga sie od niego pracy a nie biadolenia czy wymazywania
: dyskow.

"Szefie, dzwonilem do MS, i powiedzieli, ze to sie nie da zrobic"
"Szefie, MS powiedzial ze zna ten blad, i byc moze nie ma go w nastepnej
 wersji"
"Szefie, MS powiedzial, ze nie zna tego bledu. Na razie sprawdzaja czy on
  jest naprawde, ale jesli jest to musimy poczekac, bo nie zdaza go
  poprawic w nowej wersji, musimy dlugo odczekac".

Co za fajna, niestresujaca praca. Spi sie faktycznie spokojnie.

Ludzie, ja chyba zaczne chwalic MS. "To najlepszy system pod sloncem,
a moze nawet w galaktyce". Tylko szybko z tymi ofertami po $60k, bo
jak sie nikt nie zglosi, to znow zaczne prawde mowic.

No, moze 65k, bo mam duze doswiadczenie...

Jarek.