Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 15:20:39 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<4sngcf$j6b_at_olorin.nask.pl>...
> Ogladam i lubie, ale tylko te klasy budzetowej "A", i to tez nie
> wszystkie.
Czyli najpierw sie dowiadujesz do jakiej klasy budzetowej film nalezy?
> Chcialem zwrocic uwage na pieniadze, bo w innym watku niedawno
> napisales, ze w Polsce sa telefony na korbe, a ISDN wymyslono w
> laboratoriach AT&T. Tylko co z tego, skoro sa na sprzedaz, a problem
> w  tym, ze sa drogie. A co ma prawodawstwo do technologii, to tez
> nie bardzo rozumiem.
Nie napisalem tak i nie jestem pewnie czy wlasnie ISDN w Bell Labs
powstalo. Mialem na mysli touch tone dial tone itp.

> spod
> Oczywiscie, i w obu wypadkach nalezy ja tepic. Ale spod Unixa ma do
> niej dostep MNIEJSZA ilosc osob.
A co to ma oznaczac? Dlaczego mniej?