Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 15:27:02 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Pawel PYK <pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote in article
<4snao6$kng_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> Peryferyjne wioski.

> Stare centrale mniedzymiastowe.

I co z tego? Powiedz to tym ze co tam mieszkaja (kilka miejcowosci jest pod
sama Warszawa) Niehc mi nikt nie wpycha glupot o nowoczesnosci sieci
telefonicznej.
W USA 99% polaczen idzei "za pierwszym razem" czy to do Kaliforni czy na
Hawaje.