Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 10:21:34 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> [...]
Ja?
SDJasne nalezysz do tej zaklamanej reszty ktora w przdszkolu czytala
juz
SD>Szopenhauera.
Nie, czytalem ksiazki dla dzieci Niziurskiego i ogladalem w
czarno-bialej TV Bolka i Lolka, a od wielkiego swieta Krolewne
Sniezke Disneya. Kreskowek Hanna&Barbera, w ktorych co 30 sekund
jedno zwierzatko wali pala w leb drugie zwierzatko, chwala Bogu wtedy
u nas nie bylo - ta 'zelazna kurtyna' miala jednak swoje dobre strony.

SD>I nie oglada filmow z Hollywood.
Ogladam i lubie, ale tylko te klasy budzetowej "A", i to tez nie
wszystkie.

SD>Jak roznica miedzy dostepnoscia technologii a pieniedzmi? Dostep do
SD>technologii wlasnie pieniadze ograniczaja. I prawodowstwo.
Chcialem zwrocic uwage na pieniadze, bo w innym watku niedawno
napisales, ze w Polsce sa telefony na korbe, a ISDN wymyslono w
laboratoriach AT&T. Tylko co z tego, skoro sa na sprzedaz, a problem
w tym, ze sa drogie. A co ma prawodawstwo do technologii, to tez
nie bardzo rozumiem.

SD>Child pronographer jest child pornographer czy to spod Unixa czy
spod
SD>windows.
Oczywiscie, i w obu wypadkach nalezy ja tepic. Ale spod Unixa ma do
niej dostep MNIEJSZA ilosc osob.

Grzegorz.

ps. Daje forward na pl.soc.polityka i tam ewentualnie moge watek
kontynuowac, bo juz dawno przestal byc o komputerach.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl