Re: monitor a mikrofalowka

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 14:47:17 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>ja zas rozmawialem z epidemiologiem z mediolanu a ten wysmial
>te statystyki. Stwierdzil ze rak mozgu jest choroba na tyle rzadka
>ze jesli przez przypadek w 95tym umarly w calej Katanii
>o dwie osoby wiecej na raka mozgu to juz mamy wzrost jak cholera.
>a swiadczy to dokladnie o niczym (za mala probka)
OK za szybko i sie pisze. To jest tak jak czasami chce sie myslec
w trzech jezykach. Pawdopodnie chodzilo o nowotwory mozgu
niekonicznie raka. A tych przypadkow jest nieco wiecej. Sam znam
jedna osobe we Wloszech z ktora rozwialem 6 tygodni temu a ktora
jest dzis operowana. BBC wrecz stwierdzilo (w to byla audycja
radiowa, wyzej cytowana byla w TV) ze w niektorcyh krajach np w
USA jest to prawie problem spoleczny. Nie przeslyszalem sie ta
audycja byla po polsku. No ale sprawdze na medline, bo mnie to
dosc interesuje.
Pawel