Re: Nauka W95(bylo Rzeczy straszne i dziwne.)

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 13:18:28 MET DST

Antoni <antoni_at_bci.krakow.pl> wrote:

>=B1
>
>U mnie w znajomej szkole podstawowej, kupuja wlasnie komputery. Z tego co=
>=20
>mi ojciec mowil(Rada Szkoly) to beda uczyc W95. Wiec bede musial im zwrocic
>uwage ze do dobrego poznania tego systemu trzeba miec przygotowanie z=20
>"matematyki" ;-) A tak na serio co sadzicie o nauczaniu tego w szkole?
>I moze macie jakies propozycje co do sytemu lub komputerow. Na 95%
>beda to PC-ety...=20
>

>=09=09=09=09=09Antoni
>

>P.S.=20
> [...]

Co systemu nie bede sie wypowiadal. Na pewno musi byc PL.Jak juz
win ale chyba na pewno nie trzeba kupowac MS office, jak juz to
MS Works. Ogolnie myslabym raczej o 3.1 - 3.11 PL. Zalezy od tego
jak mocne sa to komputery. Tak w ogole to chyba to nie jest
potrzebane w szkole postawowej to na informatyke jeszce troche za
wczesnie, ale wykozystanie programow do nauki fizyki, chemii,
matematyki owszem (ale blagam nie MS), muzyki (ostnio czytalem
dosc dobra recencje polskiego CD o Szopenie). W dobrej szkole
sredniej nie balbym sie linuxa czy os/2.
Pawel