Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 14:18:55 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
>Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch) wrote:
>: Oczywiscie wiem ze jest www.philips.com ladnymi telewizorami, ale
>: wybacz ja projektuje elektronike i mi potrzeba nieco wiecej.
>
>Jakby Ci sie chcialo kliknac na opcji 'products', dalej na
>'Entries to the websites of the product divisions currently on-line'
>[przyznaje, nieco zwodnicze], dalej na 'Philips Semiconductors'
>to bys sie znalazl na http://server5.pa.hodes.com/, gdzie chyba

[ciach, dzieki sprawdzilem, maja tam wszytsko co oglaszaja w EPN]
Z severem philipsa dalem sobie spokoj gdy usilowalem znalezc
dokumetacje do zasilacza od mojego TV ktory byl sobie padl (ma
6 lat ale jest calkiem nowoczesny, poza tym udalo mi sie go
wprogramowac w uniwersalngo pilota to nie zawsze sie udaje,
servis kosztowalby w CH drozej niz nowy TV).
Zadzwonilem i dostalem. To nie jest tajne. Normalnie dolaczali to
do standardowej intrukcji obslugi. Na serverze za cholere znalezc
nie umialem.

>Tylko nie ma co wierzyc w glupoty [nie]podawane w EDN,EPN,... , tylko
>siegnac po rozum do glowy, ze skoro jest boom na internet, to warto
>zajrzec do www.motorola.com, www.natsemi.com,
Kiedys mi troche zajelo by wpasc jak nazywa sie www national
semiconducters.

>www.philips.com.
>
>P.S. server Philipsa zmienil nazwe chyba ze cztery razy w ciagu ostatniego
> roku, wiec moze dlatego nie podaja adresu?

Widzisz tylko byloby naparawde logicznie gdyby zamiast szukania i
sprawdzania po prostu podano site i page. Jak ktos nie podaje to
nawet mi sie szukac nie chce bo mam wrazenie ze znajde tam
zdjecie budynku administracji albo liste produktow dla
powszechnego uzytkownika. Na przegldanie reklam nie mam czasu.
Poniewaz adresu nie podawalo 95% firm wlaczajc w to duze. Pop
prostu uwazalem ze widocznie nie uwazaja za stosowne by czytelnik
EPN tam zagladal. Podaja telefon fax i dokladny adres, dlaczego
nie www?

>Zwiedz sobie marshall czy digikey. Rownie latwo zamowic pare >kosci, i to z nozkami, a nie baranich.
Dieki. Zajrzalem. Poszukam moze znajde jakies ciekawe
dokumentacje.

Ze swojej strony polecam www.dallas.com, i prawdopodonie
www.temic.de. Pisze prawdopodonie bo mam dosc dobra dokumentacje
z Temica na gratisowym CD, natomiast nie bardzo ja umiem znalezc
na www, no ale pewnie gdzies to upchneli.

>Jaroslaw Lis

Pawel