Nauka W95(bylo Rzeczy straszne i dziwne.)

Autor: Antoni (antoni_at_bci.krakow.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 08:50:30 MET DST

On 18 Jul 1996, Slawomir Bialek wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> naprawde MS podal te 350%?
>=20
>=20
> On moze nie, ale MS pewnie wymyslil kolejny standard zamiast
> trzymac sie juz obowiazujacych. Ciekawe kiedy w podstaw=F3wkach wprowadz=
=B1
> "matematyka wg M$" :))

U mnie w znajomej szkole podstawowej, kupuja wlasnie komputery. Z tego co=
=20
mi ojciec mowil(Rada Szkoly) to beda uczyc W95. Wiec bede musial im zwrocic
uwage ze do dobrego poznania tego systemu trzeba miec przygotowanie z=20
"matematyki" ;-) A tak na serio co sadzicie o nauczaniu tego w szkole?
I moze macie jakies propozycje co do sytemu lub komputerow. Na 95%
beda to PC-ety...=20

=09=09=09=09=09Antoni

P.S.=20
     Wasze opinie i uwagi, moze zostana wykorzystane, gdyz nic jeszcze
     (oprocz typu komputerow) nie jest ustalone. Pamietajcie jednak ze
     to dzieci w podstawowce a nie dal licealistow czy studentow.