Re: Excel (Bylo Re: OS/2 preoladed vendors)

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 12:59:55 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>eeeeeee :-((((
>
>a mysmy myslei ze bierzesz udzial w pracach nad mapa ludzkiego genotypu
>;-)
>
>Grego

Nie tylko modeluje pewna nowa terapie antynowotworowa. Kurcze nie
wiem juz jak to napisac do po polsku.Jestem odwortnym do Ciebie
przypadkiem. Z wysztalcenia jestem elektronikiem biomedycznym i
informatykiem (nielugo bede w pewnym sensie automtykiem) a
zamieniam sie sie w biomatematyka.Pewnie teraz bym wybral do
studiowania matematyke teoretyczna i biologie komorkowa.
Boje sie ze dzieki MS skonczyla sie informatyka. Ale zawsze mozna
miec jakas nadzieje na trzesienie ziemi w Saettle.
Pawel