Re: OffTopic [bylo:Re: OS/2 preoladed vendors]

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 12:52:02 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:
> [...]
Wiesz moze nawet nie chodzi o pizze a atmosfere. Po prostu
wszytsko mi smakuje w jakiejs prowicjonalnej knajpce gdzies w
Romagna, a nawet restauracyjka w Livigno 40km ode mnie jest
calkiem fajna (pomijajac to ze moge sobie przy okazji zatankowac
za pol ceny 890 lirow i uzupelnic kolekcje pozadnych whiskey).
Mam wokol troche wloskich pizzeri. Prawdopodnie sa to najbradziej
higieniczne pizzeri na swiecie. Prowadzone przez Wlochow. Brak w
nich jednak atmostery. Szkoda moze lepiej jest w Ticino...

>i tu robisz blad!
>wszyscy Wlosi jakich znam, ktorzy w ostatnich latach byli w Polsce,
>(a jest ich sporo - wlosi wyszli o ile pamietam na 2gie miejsce pod wzgledem inwestycji w RP)
>twierdza ze najlepsza pizze na swiecie robi sie w Polsce
>Jeden warunek: nie nalezy chodzic do pizzerii ktore chwala sie
>ze robia DOKLADNIE w/g receptur wloskich
Jadlem w Zielonym Oku w katowicach, maja wloskich kucharzy. Pizza
moze i ok choc nic co bym pamietal, ale w Tirami Su to mascarpone
za nic sie wyczuc nie dalo.
BTW czy nie zauwazyles fenomenu im bardziej na polnoc europy tym
pizza jest grubsza?

>Grego
>
>P.S. Bardzo chwala tez pizze w USA,
Moze ale nie w Pizza Hut. Ochyda i to jeszcze z pesi.

>lecz twierdza ze jednak do polskiej sie nie umywa
Wlasnie widzialem reklame sprzetu do cwiczen jak mozesz przezyc w
NYC gdzie daja nalepsza na swiecie pizze.

>P.S.2. Ostrzegalem ze off-topic !
>
>P.S.3. Skoro na liscie UPR po dyskusji o twierdzeniu Goedla,
to ciekawe szkoda ze nie zuwazylem, moze ktos zagodelizowal
>skutkach impulsu elektromagnetycznego (PEM) wywolanego wybuchem bomby atomowej,
wlasnie o tym napisalem! w kontekscie TCP/IP na golebiach
pocztowych

> teorii ewolucji - dyskutuje sie z zapalem dowody na nieistnienie Boga,
Teoria ewolucji sie potwierdza dzieki tej liscie znalazlem
brakujace ogniwo!

 nie widze powodu dla ktorego na PECET'cie nie
>mialoby byc miejsca na pizze.
>Zwlaszcza ze dyskusja o wyzszosci G'95 nad Wyspa Wielkanocna chyba
>juz wszystkich znudzila
Przepraszam to bylo moje luzne skojarzenie
Poprawie sie
Pawel