Re: Excel (Bylo Re: OS/2 preoladed vendors)

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 00:54:05 MET DST

At 11:55 18.07.96 +0200, you wrote:

>Napisz cos wiecej o tym Excelu. Mam uczyc studentow tego programu,
>czy warto? Co jest w nim zle?

IMHO: najlepszy obecnie arkusz dla klasycznych Win. Prawie ze strzyze, goli
i pie[pii]. Nie znalazlem mu nic takiego co inny arkusz by robil a Excel v.5
nie.
Faktem jest jednak, ze rozbestwiony jego mozliwosciami wielokrotnie
nacinalem sie na brak funkcji, o ktorej myslalem, ze przeciez musi byc bo to
elementarne. Trafial mnie tez czesto [pii] gdy musialem dorabiac jakas
proteze w VB, ktoremu sporo brakuje i tak naprawde to nadaje sie tylko jako
proteza.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl