Re: Excel (Bylo Re: OS/2 preoladed vendors)

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 10:53:07 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>czy gnuplot nie bylby odpowiedni do Twoich celow?
>
>Grego
Chodzi mi raczej o jakies makro, by robienie wykresu przypominalo
tabelke. Tzn w teksie zrodlowym TeXa mogl napisac sobie
przjrzyscie wartosci, a potem TeX wywolal cos co rysuje wykres
(tak jakbym robil np tabelke).
GNU plota uzywalem tylko chyba raz jako stand alone wiec nie wiem
czy to potrafi. Ale sprawdze.
Pawel