Re: Excel (Bylo Re: OS/2 preoladed vendors)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 01:50:01 MET DST

On Thu, 18 Jul 1996 23:28:06 +0200 Grzegorz Bodaszewski wrote:

>Ja co prawda tez czesto kloce sie ze Slawkiem, ale nie demonizujmy...
>Pionierow zawsze poznaje sie po tym, ze maja kule w plecach,

tak, masz racje,
ale ... naprawde nikt nie pamieta jak sie to nazywalo???
to kiedys wroci, bylo po prostu przedwczesne,
moze nie dla sekretarek, ale bedzie grupa ludzi ktora nie da sobie
odebrac tego produktu nawet kosztem tysiackrotnie ulepszonego Excel'a
za jedna setna ceny.
Ja nie mam potrzeb uzywania spreadsheetow, (tzn. czasem mam, ale to co
potrzebuje to sobie zrobie w IBM Works jak siedze na polOSie, albo
starenkim MathPlanem gdy jestem pod DOSem), wiec tego nie kupilem,
ale idea byla genialna w swojej prostocie.

>a sam Lotus przy innych produktach robil tez bledy. Wylecial ze sporej
>czesci rynku nawet z 1-2-3 z roznych powodow, a miedzy innymi dlatego,

jak zawsze - chlopaki (borland, novell, lotus, wordperfect, ibm)
maja idee, robia swietne programy, i gdzies im sie w dazeniu do
satysfakcji intelektualnej gubi mysl o satysfakcji materialnej,
o ktorej nigdy nie zapomina wilus' i bezlitosnie punktuje wszystkie
ich bledy marketingowe.

Grego