Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 23:06:56 MET DST

marekc_at_lodz.pdi.net (Marek Ciesielski) wrote:

>No, ale startowales z dyskietki i tam w autoexec'u mogly byc odwolania
>do c:.
Byly na pewno.

>Po fdisku jest stworzona partycja i istnieje juz urzadzenie c: ale nie
>jest sformatowane. Przed fdisk'iem nie mial bys komunikatu
>"invalid..." bo nie masz jeszcze partycji...

Jasne, dzieki za informacje. Wniosek z tego, ze naprawde jestem
rozpaskudzony przez DR/ Novell Dosa - uzywalem go dosyc dlugo,
omijajac skrzetnie wszystkie wersje MS wieksze niz 3.30 i mniejsze
od 6.22. Tam fdisk formatuje partycje, a format c: /s testuje ja
jeszcze raz i przenosi system. W dodatku trzeba dac specjalny switch
/x do dysku twardego, bo tak po prostu format c: nie da sie
zrobic :)))

>TO TAM SA KOMPUTERY! (sorry, ponioslo mnie) :)... Zmarnowalem 3 miechy
>i nie zobaczylem klawiaturki... No moze dlatego, ze nie bylem zadnym
>kadetem, a tylko elewem...
Coz, SMS to nie SPR, ani nawet SCh. Na 'kingsajz dla kazdego' chyba
jeszcze naszej armii nie stac ;-)
A komputery sa jak najbardziej. Inna rzecz, ze nie pracuje tam od paru

lat i nie wiem, czy przypadkiem nie sa to jeszcze te same Amstrady...

>Jak tam bociany na osiedlu studenckim - odlecialy juz? :)
Nie. Czolg przed AMG w Gdansku tez podobno jeszcze nie wystrzelil
;-)

A na piwo serdecznie zapraszam - jezeli nie trzeba spac w
koszarach, Olsztyn jest zdecydowanie ladniejszy...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl