Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 20:11:46 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Pawel PYK <pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote in article
<4sloq1$qg_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> bomba jazde probna zrobi za mnie Microsoft Explorer!
> Pomylki koloru beda wynikaly ze zlego skalibrowania monitora.
> Nie jestem tak bogaty by samochod kupowac sobie zdalnie.

> A na pewno dostane to co zamawialem?
Na pewno nie. Dlatego wlasnie ludzie uzywaja tych sklepow ze dostaja co
innego.
>  U was jescze nie bylo tej rewolucji.
> owszem dentysta, sklep obowniczy (ciekawe jak sie tylko
> przymierza buty), pizzeria (przynajmniej nie mozna rzucic pizzza
> w kucharza). Moja firma dlugo miala www ale ograniczala go do
> wybranych domem. Poza tym uparcie przypominam ze www powstalo nie
> w USA tylko w CERN.
Buty sportowe sie kupuje na rozmiar, kazdy swoj zna. Jak sie nie podoba to
sie odsyla.
Wiesz my w USA mamy rozbudowny system pocztowy USPS, FEDEX, UPS, RPS i
jescze cos tam wiec nie ma problemu - przyjada do domu i odbiora na koszt
sklepu.

> wiesz co po tym jak weszlo www to sie przekonalem, ze nie znajde
> tam zadnej informacji za ktora jest chocby minilny copyright. Za
> informacje trzeba placic. To normalne ze nie znajde za darmo
> Pawel

Jasne powiedz to (www.CNN.com  czy www.NYTimes.com  i administratorom ich
sites albo raczej executives ktorzy podejmuja takie decyzje. Dalej twierdze
ze rewolucji informatycznej jaka sie dokonala (dokonuje?) w USA a zwiazanej
z Internetem w Europie nie ma. Ale coz wymagac jak sie ma panstwowe
monopole........