Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 20:21:40 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Pawel PYK <pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote in article
<4sljj8$pd_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> "S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
..
> Z tego co wiem sa to dosc standrdowe funckje. Wszytskie nowe
> cetrale na ktorych pracuja moi koledzy ze studiow cos takiego.
> Ale to raczej o rodzince. Co do mnie mam Indy z kamera przypiete
> do ISDN. Mala telekonferencyjka? To i tak zabawka dla ubogich
> przy tym co mamy w firmie.
To wasz jasnie panstwowy monopol telekomunikacyjny raczyl wam zalozyc te
nowinki? Szkoda ze to wszytsko powstawalo w laboratoriach ATT w USA.

>  "Normalne centrale cyfrowe" w kraju gdzie na
> Costy sie o Etiopii naczytal?
Nie o Polsce. Jestes pewien ze Polsce na wsi ludzie nie czekaja po 10 lat
(albo i dluzej) na telefony?

> Wybacz ale central elekromachamicznych pentconta juz sie nie
> montuje. Po cholere uczyliby sie Chila?
> Pawel
Za to sa reczne, zamykane po 8pm i w swieta.
Jak chcesz to ci podam numery, sobie zadzwonisz i sie pani spytasz jak ona
laczy i kiedy..............