Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 18:29:53 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>
> Wyslal Slawek.
> mailto: nyce_guy_at_irc.pl
>
>Pawel PYK <pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote in article
><4sl2cm$l9n_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Zamawiales to w USA ? To w tej wysokotechnologicznej europie nikt nie umie?
Zamawialem w Valtronik AG, taka sobie mala firma Szwajcarska,
ma rowniez fabryki w Algierii i USA. Zapewnie z powodu taniej
sily roboczej. Wybralem ja dlatego ze polecal mi ich National
Semicounductor od ktorego chcialem kupic chipy.Zrezygnowalem
bo nie byli mi w stanie podac charakterystyki poboru pradu w
funcji czestotliwosci taktowania (to mial byc implant wiec troche
dla mnie pobor pradu jest istotny). Dzwonilem po wszelkich
suportach a oni ciagle wyslali mi jedna strone katalogu... tyle
ze na niej nic nie pisalo. Cuz fakt chcialem tylko kupic 10tys
sztuk.
Wczesniej projektowalem na chipach motoroli ale oni maja
socjalistyczny cykl produkcyjny: 48 tygodni. Wiec jak sie ma
pecha to na dostawe trzeba sobie poczekac.

>W USA mozna przez internet kupic samochod
bomba jazde probna zrobi za mnie Microsoft Explorer!
Pomylki koloru beda wynikaly ze zlego skalibrowania monitora.
Nie jestem tak bogaty by samochod kupowac sobie zdalnie.

> nie wspominajca o komputerach plytach ubraniach.
A na pewno dostane to co zamawialem?

> Jesli chodzi o tak fachowe sprawy jak rozruszniki to
>podejrzewam ze nie ale to inna kategoria.
Nie chcailem kupowac rozrusznika tylko kilkaset baterii do nich
(a wlasciwie zamowic baterie o odpowiedznim dla mnie ksztalcie)
Wcale mnie nie iteresowalo kupowanie przez internet. Chaciale
sobie zobaczyc tylko czy to powazna i elastyczna firma.
Zurichu mozna sobie zamowic pizze przez internet tylko co z tego.

 Choc site na intrenecie ma
>wiekszosc firm zajmujacych sie czymkolwiek znaczacym.
Widzisz a moze Ciebie okreslaja Twoje potrzeby. Moze ja mam nieco
wieksze...

 U was jescze nie bylo tej rewolucji.
owszem dentysta, sklep obowniczy (ciekawe jak sie tylko
przymierza buty), pizzeria (przynajmniej nie mozna rzucic pizzza
w kucharza). Moja firma dlugo miala www ale ograniczala go do
wybranych domem.Poza tym uparcie przypominam ze www powstalo nie
w USA tylko w CERN.

wiesz co po tym jak weszlo www to sie przekonalem, ze nie znajde
tam zadnej informacji za ktora jest chocby minilny copyright. Za
informacje trzeba placic. To normalne ze nie znajde za darmo
Pawel