Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 19:57:17 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<4slrci$1ij_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> S. D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
> : Cos takiego? Masz wybieranie tonowe? Ale to na mnie robi wrazenie.....
> :  Niesamowite. Niedlugo bedziesz mial 3-way calling, call forwarding,
call
> : waiting a moze i caller ID. "Normalne centrale cyfrowe" w kraju gdzie
na
> : telefon sie czeka po  10 lat. Nie rozsmieszaj mnie.......
>
> A kiedy u Ciebie przestali doliczac $0.50 do abonamentu za to, ze mozesz
> sobie numer wybrac tonowo?
>

> Jarek.
Tak tak ale ja do Polski place c50 za minute a ile ty do USA?
Do USA mozna z Polski na collect mozna odwrotnie?
Z calling card ATT MCI i SPRint czy Metromedia mozna dzwonic z kazdego
kraju na swiecie, co mozna zrobic z karta TPSA?
PS Ale mamy temat, ho ho ho.........