Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 20:02:25 MET DST
-- Wyslal Slawek. mailto: nyce_guy_at_irc.pl Tomasz Slodkowicz <slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl> wrote in article <4slp08$2o8_at_info.cyf-kr.edu.pl>... > S. D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote: > > > Cos takiego? Masz wybieranie tonowe? Ale to na mnie robi wrazenie..... > > Niesamowite. Niedlugo bedziesz mial 3-way calling, call forwarding, call > > waiting a moze i caller ID. "Normalne centrale cyfrowe" w kraju gdzie na > > telefon sie czeka po 10 lat. Nie rozsmieszaj mnie....... > > Dziwne, tak jakbym czytal w ksiazce telefonicznej rozdzial uslugi > abonenckie... (np. Krakow 1995(6?) - taka zolta, ze zdjeciem rynku...) > > I to ma byc cudo techniki? Mi i tak niepotrzebne... Dobre sobie. A po ci telefon? Przeciez i tak w Polsce sie wszytsko zalatwia osobiscie? Te z 1956 uslugi to jakies rewelacje typu "uczeni radziecki wyprodukowali.........."
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:49:05 MET DST