szybkosc ftp [bylo: Modemy w og[bylo o rejestracji]]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 14:26:10 MET DST

On Thu, 18 Jul 1996 10:54:48 +0200 Mariusz Studzinski wrote:

>Te 5.5-6 kb/s to byly przepusty jakie uzyskalem ciagnac z serwerow w
>Polsce za pomoca CuteFTP. 5 i wiecej kb/s udaje mi sie uzyskac raczej
>zadko ale 3-4 kb/s to normalka. A jesli chodzi o ciagniecie czegos ze
>Stanow po poludniu lub wieczorem to chlopie zapomnij.....tam jest
>wtedy srodek dnia i kazdy bachor co nie ma ze soba co zrobic siedzi
>akurat na Internecie.

po pierwsze zapominasz o rozmiarach Stanow Zjednoczonych,
o roznicy czasu miedzy wschodnim a zachodnim wybrzezem.

po drugie (juz bardziej konstruktywnie) radze zapoznac sie
(jesli ktos go jeszcze nie zna) ze szwajcarskim switch'em
prowadzi kupe mirrororow popularnych amerykanskich ftp-serverow
i po 2giej/3ciej w nocy chodzi jak burza (spokojnie 6kB/s)
[kilo BYTE'ow nie bitow!] a i w dzien nie spada u mnie ponizej 2.
Mysle ze i dla Was bedzie szybszy niz USA.
Ja korzystam z niego troche "na friko" bo kiedy sie przedstawia
oswiadcza, ze do "anonymous" sa upowaznione wylacznie placowki
oswiatowe (tak z grubsza na polski) natomiast pozostali
maja login "guest" o dosc silnych ograniczeniach.
Poniewaz jednak wiekszosc osob na PECET'cie ma 'edu' w adresie
wiec moga z czystym sumieniem...

Grego