Re: szybkosc ftp [bylo: Modemy w og[bylo o rejestracji]]

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 23:35:53 MET DST

    Grego> On Thu, 18 Jul 1996 10:54:48 +0200 Mariusz Studzinski
    Grego> wrote:
> [...]

    Grego> po pierwsze zapominasz o rozmiarach Stanow Zjednoczonych, o
    Grego> roznicy czasu miedzy wschodnim a zachodnim wybrzezem.

    Grego> po drugie (juz bardziej konstruktywnie) radze zapoznac sie
    Grego> (jesli ktos go jeszcze nie zna) ze szwajcarskim switch'em
    Grego> prowadzi kupe mirrororow popularnych amerykanskich
    Grego> ftp-serverow i po 2giej/3ciej w nocy chodzi jak burza
    Grego> (spokojnie 6kB/s) [kilo BYTE'ow nie bitow!] a i w dzien nie
    Grego> spada u mnie ponizej 2. Mysle ze i dla Was bedzie szybszy
    Grego> niz USA.

  To sie akurat Grego nie tyczy, ale do ludzi w Polsce:

-- jezeli nie wiecie, to na sunsite.icm.edu.pl znajdziecie znakomita
wiekszosc tego co mozna chciec ciagnac ze swiata, aktualizowane co
noc.

-- jezeli jest cos, co ma szanse byc popularne w .pl, a na
sunsite.icm.edu.pl tego nie ma, to mozna to nam powiedziec.
Roznie bywa z dyskami, ale moze sie cos znajdzie.

Oszczedzajmy lacza miedzynarodowe !

Poza tym, z ICM w Warszawie mozna miec 60kB/s. (wiecej nie, bo
lacznosc w Warszawie jest 'modulo WARMAN'. Jak ktos uzyska wiecej to
jestem zainteresowany :))

pozdrawiam,
jwr