Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 17:00:01 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Pawel PYK <pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote in article strony.
> Zdziwilbys sie ile naparwde powaznych firm nie ma bo tarktuja to
> jako zabawke. Przegladam wiele specjalistycznych czasopism z
> dziedziny informatyki, elektroniki, automatyki, techniki
> medycznej i naprawde rzadko ktora powazna nawet firma podaje
> adres na www.

> W was to znaczy u mnie w Szwajcarii czy u Grega we Wloszech?
> U mnie podlaczaja ISDN w ciagu godziny.
> Jesli chodzi o Polske to 10 lat bylo chyba dosc dawno...
> Z drugiej strony zgadnij jakie kraje maja 100 pokrycia cyfrowa
> komorkowa bo chyba nie USA...
> Pawel
Czlowieku co za glupoty opowiadasz? Ktora z powaznych firm elektronicznych
albo informatycznych nie ma site na WWW? ISDN ci zakladaj w godzine? Na
nowej linni rozumiem czyli ciagnac kabel konfiguruja wszytsko w godzine.
Tego nawet w kolebce telefonii i jedynym wolnym rynku telekomunikacyjnym na
swiecie nie ma.
Zabawka to jest moze u was. U nas www generuje biliony $$$ w sales!!!!