Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 17:55:38 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>
> Wyslal Slawek.
> mailto: nyce_guy_at_irc.pl
>
>Pawel PYK <pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote in article strony.

>wieku.
>Czlowieku co za glupoty opowiadasz? Ktora z powaznych firm elektronicznych
>albo informatycznych nie ma site na WWW?
Moze i maja ale jakos nie podaja widocznie nie ma tam nic
kontretnego. Wlasnie mam przed nosem okladke
Electromic Produkt News Jul 96.Http nie podaja: Texas
Instruments, Motorala Semiconductors, Thomson, Mitsubishi,
Simens, Philips , Toshiba, Harris, Murata, IBM Microelecronics,
Tektronix, Intel, Burr-Brown, Hitachi... i 200 innych
Oczywiscie wiem ze jest www.philips.com ladnymi telewizorami, ale
wybacz ja projektuje elektronike i mi potrzeba nieco wiecej.

Podal tylko Electrochem (maja niedawno, bo kiedy w macru chcailem
kupowac baterie impantowalne jescze nie mieli ) i Mational
Instruments (padaja po raz pierwszy), Dallas (ten jest
rzczywiscie dobry), Fluke...
Jescze trzy podaly email.

natomiast bez problemu mozesz sobie zamowic pizze
www.pizzakurier.ch ale ja jakos wole przez telefon.
A nabardziej to wole na pizze pojechac do Wloch.

 ISDN ci zakladaj w godzine? Na
>nowej linni rozumiem czyli ciagnac kabel konfiguruja wszytsko w godzine.
Mowie o zalozeniu przypieciu do lokalnej centralki telefonicznej.
Zreszta wpinanie calosc operacji wpinania domowego Indy (lacznie
z przydzialem kontana na switch'u) mojego kumpla nie trwala
dluzej niz 1-2 dni.

>Tego nawet w kolebce telefonii i jedynym wolnym rynku
                                          ^^^^^^
>telekomunikacyjnym na swiecie nie ma.
Moze to jest problem ze ten rynek jest za wolny...
A poza tym dlaczego zawsze USA mialoby byc lepsze od Szwajcarii.

>Zabawka to jest moze u was. U nas www generuje biliony $$$
piszesz po polsku wiec przypominam ze bilion to 10^12. Zreszta
nie tylko po polsku.

w sales!!!!
No tak kolejny europejski wynalazek po ktorym ameryka oszalala.
Przypominam ze o ile USA jest kolebka telefonii to szwajcaria
jest kolebka www.
Pawel