Re: Modemy w ogolnosci, bylo o rejestracji

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 10:34:17 MET DST

On 17 Jul 1996 22:39:49 +0200, ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl (Zbigniew
Olearczyk) wrote:

>To co Mariusz uzyskal przez modem to CUD
>
>Zyczylbym sobie zeby moj tak pokazywal.
>Co prawda podlaczony jestem do Lublina przez modem 28800 ale laczem
>stalym. To co mi jednak pokazuje Netszkapa to wstyd.
>Pozwole sobie zacytowac to co widze na pasku w N.SZ.
>: 2% of 2KB
>: 35bytes/sec
>: 7% of 2KB
>: 137bytes/sec
>to jest normalne w godzinach pracy
>Bywa jednak nieco optymistyczniej np. przed 9.00 rano
>mam na liczniku np. 1.2KB/sec. i wtedy jestem szczesliwy ;)))
> [...]

Te 5.5-6 kb/s to byly przepusty jakie uzyskalem ciagnac z serwerow w
Polsce za pomoca CuteFTP. 5 i wiecej kb/s udaje mi sie uzyskac raczej
zadko ale 3-4 kb/s to normalka. A jesli chodzi o ciagniecie czegos ze
Stanow po poludniu lub wieczorem to chlopie zapomnij.....tam jest
wtedy srodek dnia i kazdy bachor co nie ma ze soba co zrobic siedzi
akurat na Internecie.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

** Spring is my love **