Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 02:17:11 MET DST

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl) wrote:
: Poza tym: jesli masz to na jednym komputrze, to mozesz sobie
: reinstalowac do woli, skoro to lubisz i w dodatku pomaga. Gorzej
: w wypadku mojej sieci na przyklad - wyobrazasz sobie, ze na kazdym
: z 30 pecetow dla zrobienia porzadku reinstalujesz caly soft co 3
: miesiace ? A to jest naprawde _mala_ siec lokalna.

Instalujesz na jednej, wydzielonej do tego maszynie, wgrywasz na server
zawartosc twardziela, a potem robisz tylko xcopy. Zajmuje 15 min czasu
komputera, i 2 minuty czlowieka.
P.S. Ja tam specjalnie nie narzekam na wieszanie mojej windozy, a poza
paroma upgradami, niektore pliki sa chyba sprzed 1990 roku.

: IMHO znacznie lepsze sa te, ktorych pierwowzory nie byly dzielem
: MS - na przyklad NT albo FoxPro. Swoja droga NT to ciekawy przypadek,
: bo system calkiem do rzeczy, a sprzedawal sie na poczatku fatalnie.
: Mam taka teorie: problem polegal na nazwie Windows NT. Kazdy fachowiec
: z prawdziwego zdarzenia dostawal drgawek widzac slowo 'windows' i juz
: nie mial ochoty sprawdzac co oznaczaja te dwie dodatkowe literki, a
: niefachowiec stwierdzal, ze po co mu windows za 500 $, skoro mozna
: miec windows za 200 $ . Co o tym myslicie ? ;-)))

Chyba nie - po pierwsze mial horendalne wymagania pamieciowe - 24 lub 32MB
RAM (16 zajmuje sam, a nie wszedzie dalo sie 24MB wsadzic). Na workstation
to byla droga zabawa jeszcze rok temu. Zalet na WS specjalnie nie widac,
bo 3.xx pod Officem nie wiesza sie zbyt czesto, a Office jak zawodzi, to
mu nawet NT nie pomoga. Jako fachowiec, z doswiadczenia moglem powiedziec
"NT, na server? Przeciez ta firma nie zrobila jednego dobrego produktu,
to i NT pewnie tez sp****". Teraz, majac troche doswiadczen .... potwierdzam.
Sp*** na etapie zalozen, sp**** w koncepcji, sp***** w wykonaniu,
i ciagle uzytecznosc stoi pod znakiem zapytania.

Jarek.