Re: fdd+mysz=mysz

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 03:14:32 MET DST

At 12:24 17.07.96 +0200, you wrote:
>Witam.
>Mam taki oto problem i licze na to ze ktos z szanownych listowiczow
>wie jak go rozwiazac ( i odpowie mi na niego) :
>Sa dwa kontrolery ESDI i IDE(z karta I/O) , jesli dziala
>tylko ESDI wtedy wszystkie dyski dzialaja FDDi 2xHDD ,
>lecz jesli dorzuce ten drugi kontroler to przestaje mi dzialac
>FDD niezaleznie od tego czy przyczepie ja do kontrolera IDE czy do ESDI ,
>drugi kontroler jest mi potrzebny do myszki ,pierwszy do dwoch
>dyskow ESDI .
>Wszelkie rady beda mile widziane .

Gdybam, bo trudno byc wrozka na odleglosc (wrozyc wirtualnie nie umiem, lame
;>).
Ale: czy nie jest tak, ze sterowniki FDD sa na obu kartach, albo ESDI +
jakis 'luzem' sterownik FDD i drugi na IDE? Jesli tak - to jeden trzeba
koniecznie disable'nac (albo fizycznie won znim) a flopika/i podpiac do
pozostawionego aktywnym.
Jesli ma sie dwa sterowniki FDD i oba rownoczesnie aktywne to sie gryza.
Ewentualnie mozna jeden z takich dwoch przestawic na 'secondary FDD' -
powinny przestac sie klocic (ale nie musza!), przy czym ten 'secondary'
bedzie i tak bezuzyteczny w wiekszosci wypadkow.
Jesli to co wyzej nie pomoze - daj znac z wieksza iloscia szczegolow -
powrozymy dalej.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl