Re: OS/2 i windows

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_iflx.physd.amu.edu.pl)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 16:38:59 MET DST

On Tue, 16 Jul 1996, Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:

> Chyba mącisz :-)
> windowsowy win.com nie musi nic ladowac.
> wstaw go do katalogu albo na dysk, ktory nie ma katalogu z Windowsami
> w sciezce (PATH) to zobaczysz.

Sprawdzilem, zobaczylem. Po przestawieniu win.com do innego katalogu albo
na inny dysk windowsy ruszyly.
Pozniej przestawilem _windowsy_ do innego katalogu zostawiajac w
oryginalnym tylko win.com. I :

D:\>win
Cannot find files needed to run in either standard or 386
enhanced mode;
check to ensure the path is correct or reinstall Windows.

To tyle w temacie ladowania ;)

> Pytanie brzmialo (albo mi sie wydawalo, ze brzmi) czy mozna IBM
> Windows wystartowac "spod" DOSa 6.22
> ale B E Z OS/2 ?
> Kilka wypowiedzi wskazywalo na stabilniejsze dzialanie wersji IBM ?

Rzeczywiscie zrozumialem pytanie inaczej.
Nie wiem czy mozna WinOS2 wystartowac bez OS/2. I nie bede sprawdzal.
Bo po co ?
Zreszta i tak nie mam aktualnie partycji FAT .

pozdrawiam,

                                  Piotr Pekala
 Instytut Akustyki UAM
 WWW : http://phys.amu.edu.pl/~ppekala
 pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl