Re: GSM w *.pl ?

Autor: Raphael Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Wed 17 Jul 1996 - 15:44:26 MET DST

"T. Skurzewski - ZG 3208 5966" <tsk_at_trident.mof.mofnet.gov.pl> wrote:

>..GSM ma ruszyc jesienia, beda dwie konkurencyjne sieci, nie pamietam
>udzialowcow poza US West, KGHM, Elektrim, teraz sa eksperymentalnie
>eksploatowane w paru miastach. Centertel nie jest zaangazowany w ten projekt.

A czy sa juz wiadomosci na temat "international roaming", tzn.
umowy z zagranicznami firmami dotyczace udostepnienia sieci
dla uzytkownikow innych provider'ow. Pytalem mojego provider'a
(D1/DeTeMobil), ale mogl mi tylko powiedziec, ze jest to w planach
i nawet juz tocza sie rozmowy. Jednakze dokladne terminy nie sa
jeszcze znane.

Wiesz moze w jakich miastach istnieja experymentalne sieci ?
Gdansk moze ?

Jak beda wygladac taryfy i ceny telefonow ?

Rafal