Re: monitor a mikrofalowka

Autor: jas_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl
Data: Wed 17 Jul 1996 - 13:47:41 MET DST

In article <Pine.ULT.3.93.960715105048.24223A-100000_at_phys.amu.edu.pl> Marcin Miedziejko <cody_at_phys.amu.edu.pl> writes:

> To, ze ci sieje mikrofalowka, to jest raczej normalne. Glownym elementem
>mikrofalowki, jest bardzo konkretny oscylator. Calosc dziala tak:

Co sieje mikrofalowka?

[...]

>To by bylo na tyle jesli chodzi o mikrofalowki.

Ogolnie na temat procesu grzania sie jedzenia to wiem duzo z wiedzy
zawodowej (hehe jestem chemikiem...). Ale co do tego kondensatora - moglbys
to wyjasnic?

>Sorry za wyklad...
>Jesli chodzi o pola magnetyczne to sa szkodliwe dla czlowieka...

Hmmm slyszalem, ze raczej pola magnetyczne nie sa szkodliwe - ale moze sie
myle...

>Moja matka pracowala kiedys w silnych polach i zegarek ( mechaniczny ) ,
>ktory miala na rece caliem zfiksowal...

Zegarek owszem... rozrusznik owszem... ale czlowiek?

>Cody
>ps. Kazda mikrofalowka musi byc ekranowana, gdyz zakluca np. dzialanie
>radia. Sprawdz czy twoja jest ok...

Raczej nie zakloca... ale sprawdze...
Janusz Dzielendziak