Klucz do Agent 0.99e

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 16 Jul 1996 - 19:46:53 MET DST

Czy ktos ma moze klucz do Forte Agent 0.99e ? Wiem, ze pare osob sie
na mnie wscieknie za ten posting ale zrozumcie ludzie - koszt Agenta
to ponad 110zl a do tego bym jeszcze musial czekac ze 2 miesiace zanim
by doszly pieniadze a potem przyszla wersja zarejestrowana.
Pisze to bo nie chce znowu zaczac kolejnej dyskusji typu 'crack do
RAR'a'.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

** Spring is my love **