Re: Regulacja zegarka

Autor: Jacek Nogala (jacekn_at_msp.waw.pl)
Data: Sat 13 Jul 1996 - 00:25:48 MET DST

Pawel PYK wrote:
> To ma antene zewnetrzna? Nie ma ferrytowej? To sa fale dlugie.
> ....................Antena byla zawarta w pudeleczku z dioda (miala wskazywac na jakosc
sygnalu). Wykazywalo silna charakterystyke kierunkowa (co
wskazuje na antene ferrytowa). Pudeleczko bylo podlaczone 2-metrowym
kabelkiem, ktorego ulozenie mialo wplyw na odbior, stad moj skrot
myslowy. Producent przewidzial anatene zewnetrzna, ale nie wiem jak jest
skonstruowana - nie bylismy zainteresowani.

> zaprojrktowana antena ferrytowa powinna wystarczyc. Jak cie
> interesuje to mam dokumentacje chipow TEMIC (*.PDF) ktore sa
> uzywane jako odbiornik radiowy (sa tam wyliczenia anten). Moze
> obwod anteny jest zle zestrojony (skombinuj falomierz generator i
> sprawdz).

Ta zabawka kosztuje kilkanascie mln starych zl, wiec nie zamierzam sie
bawic. Niech sie martwi producent, to jego strata.

Pozdrowienia,

Jacek Nogala
jacekn_at_msp.waw.pl