Re: Regulacja zegarka

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 12 Jul 1996 - 17:12:49 MET DST

Jacek Nogala <jacekn_at_msp.waw.pl> wrote:
>Pawel PYK wrote:

>myslowy. Producent przewidzial anatene zewnetrzna, ale nie wiem jak jest
>skonstruowana - nie bylismy zainteresowani.
Mozna zrobic bradzo prosto. Nawinac kika zwojow drutu na obudowie
jeden koniec to ziemia drugi to antena...

Do tego nie trzeba nawet otwierac obudowy. Przysun falomierz do
anteny i zobacz gdzi jest rezonas.

>Ta zabawka kosztuje kilkanascie mln starych zl, wiec nie zamierzam sie
>bawic. Niech sie martwi producent, to jego strata.
Okropnie drogie. Widzialem oferte za 50 DM, przy okazji to cos
bylo kablem do drukarki, i zegarkiem z wyswietlaczem soft byl w
cenie... Cosik kimi sie zdaje ze to jakiegos zbyt pomyslwej
konstrucji odbiornika (Pewnie wlasny projekt, ta dioda wydaje mi
sie nieco dziwna...). Zrozum to po prostu radio, mozna je zrobic
dobrze lub zle ale to nie musi dyskwalifikowac wszytkich innych
odbiornikow radiowych.

>Pozdrowienia,
>
>Jacek Nogala
>jacekn_at_msp.waw.pl