Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 05:16:08 MET DST

> lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote in article
<4r1bdn$b4i_at_olorin.nask.pl>...
> Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
> Dodatkowo radzilbym Slawkowi przypomniec sobie jego wlasny argument,
> ze "w Polsce Internet jest tylko dla wybranych - dla studentow,
> fachowcow - a w USA dla wszystkich". Moze to ulatwi mu zrozumienie,
> ze jesli ktos juz musi/powinien/moglby przemawiac tu z wyzszoscia,
> to niekoniecznie jest to on.

Dlaczego czy jak ci mechanik naprawia samochodz to masz poczucie nizszosci
ze ty nie umiesz?
Poza tym ja nie mowie ze w Polsce nie ma fachowcow. Jak znam Polske i
ludzi przyjedzajacyh do USA z Polski to jest ich pewnie stosunkowo duzo.
Tyle ze polski rynek komputerowy nie jest w zadnym wypadku reprezentatywny
i to mialem na mysli.