Re: Swieta wojna trwa

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 08:34:45 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>: osob na 60 pracujacych. Reszta pracownikow biurowych, jesli chodzi o
>: prace przy komputerach, wykonuje moje dyrektywy i pracuje na
>: tym oprogramowaniu, ktore ja im zainstaluje.

>Oj, Gregorzu. A zainstalujesz im to co chcesz, czy to co kaze
>centrala_warta_warszawa...

Domyslasz sie chyba, ze niestety to co kaze centrala. Zdarza sie
 (bardzo rzadko co prawda) ze centrala pozwala mi na wlasna
inicjatywe w tej materii - na przyklad kupno Connecta na moj
wlasny komputer. Chodzilo mi o to, ze userzy nie maja prawa
instalowac nic przyniesionego przez siebie - od kolegi, ktory
'hoduje' wirusy na przyklad...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl