Re: W co inwestowac?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 18:04:12 MET DST

Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:

: > Dodatkowo radzilbym Slawkowi przypomniec sobie jego wlasny argument,
: > ze "w Polsce Internet jest tylko dla wybranych - dla studentow,
: > fachowcow - a w USA dla wszystkich". Moze to ulatwi mu zrozumienie,
: > ze jesli ktos juz musi/powinien/moglby przemawiac tu z wyzszoscia,
: > to niekoniecznie jest to on.
: >
: Dlaczego czy jak ci mechanik naprawia samochodz to masz poczucie nizszosci
: ze ty nie umiesz?

Jesli chodzi o wiedze "samochodowa", to mam nie tyle poczucie, co po
prostu swiadomosc nizszosci - bo to on jest fachowcem od czterech kolek,
a nie ja, i zebym nawet byl glownym ksiegowym w General Motors, to i
tak jestem w porownaniu z nim neptek; wcale sie z tego powodu zle nie
czuje, bo znam sie na swojej dziedzinie wystarczajaca, zeby nie musiec
sie dowartosciowywac wywyzszaniem nad mechanikow samochodowych (ktorych,
jesli takimi sa, szanuje jak wszystkich fachowcow).

: Tyle ze polski rynek komputerowy nie jest w zadnym wypadku reprezentatywny
: i to mialem na mysli.

Owszem, polski rynek komputerowy nie jest reprezentatywny dla rynku w USA,
101% right. Ale i vice versa...

--
	Leszek.