Re: Swieta wojna trwa

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 11:16:08 MET DST

"Slawek Duchnowski" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

><199606280037.CAA25058_at_malcolm.rmnet.it>...

>CPU

>Dobrze wiesz ze wszytko jest robione w USA pod rynek amerykanski bo jest
>on ogromny.
>Cala reszta to dodatek stad Niemcy nie sa jakims miernikiem czegokowliek w
>komputeryzacji.

Kpomputerazcja to nie tylko PCtologia z SOHO, to tez systemy
przemyslowe np simensa (rowniez bazujace o architekture PC). A
jesli o to chodzi to Simems tez robi procesory, probnie jak
Tophson-ITT, Philips... A jesli chodzi o robotyzacje i
koputeryzacje przemyslu to USA sa daleko z tylu za Szwecja i
kilkoma innymi krajami europejskimi.
Jesli liczyc w ilosci procesorow produkowanych, to przypominam ze
fabryki sa tez nie USA, a Indonezji czy Singapurze, a w europie w
Irladii.
Pawel
Pawel