Re: Konwerter ASCII<=>binary

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobr_rmf_at_bci.krakow.pl)
Data: Fri 12 Jul 1996 - 17:46:26 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>wzialem te twoja linijke i drag'n'drop'nalem do pliku o nazwie xx
>a potem:
>/---------------------------------------------
>Interprete dei comandi dell'OS/2 Versione 3

>[D:\]debase64
>Input? xx
>Output? xx.de
>Writing "xx.de".

>[D:\]type xx.de
>....JFIF.. <<< krzaczki zastapilem kropkami
>[D:\]
>/----------------------------------------------
>teraz juz powinienes wiedziec zarowno czym ten
> [...]

Sorry za zawracanie glowy. Faktycznie to Base64, zmylilo mnie to ze
jak ja koduje to dostaje na poczatku pliku naglowek a tutaj go nie
bylo. Przelecialem oczywiscie ten plik dekoderem base64, ale z
lenistwa nie wylazlem z windowsow tylko uzylem dekodera okienkowego
ktory mnie oplul. Teraz jak juz wiedzialem co to jest to dosowski
dekoder spokojnie dal sobie rade.

Dzieki

Krzysiolek

Krzysztof M. Obrzud