Re: Command.com vs 4DOS [bylo: W95 i command.com]

Autor: Mariusz Kowalczyk (mkov_at_alf.cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 11:43:46 MET DST

Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: Tak na marginesie to mialem zainstalowany OS/2, ale chocby nie wiem co,
: NIE MA POD NIEGO oprogramowania! Tzn. pewnie jest, ale ja nie chce np.
: edytora 'costam' tylko Worda 6.0 PL. I na tej samej zasadzie Excela,
: Corela 6.0 itd... jak takie beda to zainstaluje znow...

  To Worda 6.0 nie daje sie odpalic pod OS/2 ? Zawsze mi sie wydawalo,
ze jest to mozliwe (sadzac przynajmniej po tresci niektorych postingow w
tej grupie). Sorry, ja nie jestem specem od OS/2 (mam go od stosunkowo
niedawna) i nie naleze do zwolennikow M$ Worda (a wiec go nie uzywam) ale
mysle ze ta kwestie trzeba wyjasnic raz na zawsze. _Bardzo_ ladnie o to
prosze kolegow specjalistow od OS/2...
Pozdrawiam,
 kovi
<mkov_at_cc.uni.torun.pl>