Re: Command.com vs 4DOS [bylo: W95 i command.com]

Autor: Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 11:18:26 MET DST

On 10 Jul 1996, Piotr Kucharski wrote:

> hehe, za duzo? ale jest tanszy niz nc, pomimo ze ma wiecej bajerow.
> a podstawy ma w znacznie lepszym wydaniu niz nc.
> powiadasz ze piszesz okrojona wersje nc. a czy bedzie cos takiego
> jak XLAT (jak jeszcze tego nie odkryles to podpowiem ze to tablica
> konwersji - przydaje sie jak sie oglada pliki txt w roznych formatach
> polskich literek) albo support do OS/2 (tak, jak puscimy DN pod OS to
> mozemy uruchamiac aplikacje pod OS/2 - w okienku, full screen, fore-
> ground, background). a moze tez wbudujesz diskedit-a (nie kazdy ma
> [...]
Bedzie tylko to co mnie sie przydaje: czyli 2 panele + kopiowanie i
przenoszenie i uruchamianie, reszty nie uzywam...
Bo po co mi czas wykonywania komend, albo support dla OS/2 ?
Tak na marginesie to mialem zainstalowany OS/2, ale chocby nie wiem co,
NIE MA POD NIEGO oprogramowania! Tzn. pewnie jest, ale ja nie chce np.
edytora 'costam' tylko Worda 6.0 PL. I na tej samej zasadzie Excela,
Corela 6.0 itd... jak takie beda to zainstaluje znow...

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |