Re: Command.com vs 4DOS [bylo: W95 i command.com]

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 12:26:33 MET DST

On Thu, 11 Jul 1996, Mariusz Kowalczyk wrote:

> To Worda 6.0 nie daje sie odpalic pod OS/2 ? Zawsze mi sie wydawalo,
> ze jest to mozliwe (sadzac przynajmniej po tresci niektorych postingow w
> tej grupie). Sorry, ja nie jestem specem od OS/2 (mam go od stosunkowo
> niedawna) i nie naleze do zwolennikow M$ Worda (a wiec go nie uzywam) ale
> mysle ze ta kwestie trzeba wyjasnic raz na zawsze. _Bardzo_ ladnie o to
> prosze kolegow specjalistow od OS/2...

Worda 6.0 (PL oraz US) odpalalem bez problemow pod Warpem US for Windows
(Windows zewnetrzne posadzone na FAT i niestandardowo na HPFS), Warpem PL
with Windows i Warpem Connectem PL with Windows (wszystko na HPFS).
Pracowalem przy tym z dokumentami po 150 - 250 stron. Pracowal tak samo,
jak pod normalnym Win (tzn. sypal sie w tych samych miejscach ;-) ), a
moze nawet lepiej.

OSciski!
Mirek Nowakowski

PS: Sam OS tez zniosl te wspolprace bardzo dzielnie ;-)