Re: Co lepsze: modem wewn. czy zewn. ?

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 00:49:07 MET DST

Ja napisalem:
: Ugh! Nawet Jarek juz tak pisze ? Ludzie, co z Wami ? Ja rozumiem ze
: niektorzy maja na tyle duzo wolnego czasu zeby moc dyskutowac
: zawziecie o wyzszosci jednych systemow nad innymi, w dodatku czesto z
: polglowkami. Ale co do jasnej maja MODEMY do produktow Microsoft ???

A Jarek odpowiedzial:
    Jarek> a). 90% bedzie uzywane z Windowsami. A moze nawet 99%.

I tam. To jeszcze zaden argument :) Poza tym, ja mysle ze te procenty
niedlugo zaczna sie zmieniac, i to szybciej niz wiekszosc mysli.

    Jarek> b). Czy Linux potrafi juz obsluzyc to ch** PnPray? Bo
    Jarek> innego modemu za rok nie kupisz. P.S. Zewnetrzne tez beda
    Jarek> PnP.

  Przyznaje, nie pomyslalem o tym. Bedzie potrafil juz niedlugo (jest
grupa ludzi ktora nad tym pracuje).

pozdrawiam,

--
Jan Rychter