Re: ODP: Rejestracja modemu

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 01:27:44 MET DST

On Wed, 10 Jul 96 23:32:29 MET I wrote:

>mam tu pod reka dwa modemy, jeden z nich to wlasnie USR Sportster
>faxmodem 28800 zewnetrzny.
>nie odcina.
>jesli podniose sluchawke (kiedy wisze na ppp na przyklad)
>i zaczne mowic to slysze swoj glos w glosniczku modemu
>i oczywiscie zarazm mi pada polaczenie

ale mam hipoteze
we Italii uzywamy atx3
(bo z typowym amerykanskim atx4 zaden modem nie chodzi)
w zasadzie nie powinno to robic roznicy bo x3 wylacza "dialtone monitor"
ale innych powodow roznego zachowania tego samego modemu
w Polsce i w Italii nie widze.
Moze mi przeslesz caly Twoj string do sportstera?
porownamy

Grego